Програма лояльності "3і Бонус +"
ОНОВЛЕНА РЕДАКЦІЯ З 01.01.2025р. (дата публікації 09.12.2024)
ПОПЕРЕДНЯ РЕДАКЦІЯ ДО 31.12.2024р.
Накопичуй: 1% балами на ВСЕ
Економ: Оплачуй балами вартість товару
Кешбек: Отримай додаткові бали.
Спеціальні пропозиції: Акції та додаткові сервіси
Як приєднатись:
· В аптечній мережі аптек «3і»
· Підключай Чат-бот – твого цифрового помічника
· Завантажуй додаток, отримуй картку
· Реєструйся на сайті
· Накопичуй бали за здійснені покупки
· Використовуй бали на наступну покупку
Що таке програма лояльності «3і БОНУС +»?
Це сукупність спеціальних пропозицій та переваг для постійних клієнтів мережі аптек "3і".
Що таке картка постійного покупця?
Твоя картка постійних покупок! Унікальна можливість заощаджувати й отримувати ексклюзивні товарні пропозиції.
Як отримати карту постійного покупця?
Достатньо вказати свій мобільний телефон в мережі аптек «3і» або завантажити мобільний додаток «3і» або в чат-боті
Як накопичити бали на картку?
Купуючи товари в мережі аптек «3і» бали нараховуються на картку клієнта на касі аптеки в розмірі 1% від суми покупок: 1 бал =1 грн.
Бонуси не нараховуються та не списуються при купівлі акційних пропозицій; лікарських засобів і виробів медичного призначення, відпуск яких здійснюється повністю або частково за кошти страхових компаній; лікарських засобів і виробів медичного призначення, відпуск яких здійснюється повністю або частково за державні кошти відповідно до Постанови КМУ від 17.04.1998р. №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», лікарських засобів і виробів медичного призначення які підлягають реімбурсації згідно постанови КМУ № 854 від 28 липня 2021 р. "Деякі питання реімбурсації лікарських засобів та медичних виробів за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення" та чинного на момент реалізації товару наказу МОЗ "Про затвердження Переліків лікарських засобів і медичних виробів, які підлягають реімбурсації за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення", лікарських засобів за проєктом підтримки пацієнтів "Медікард", по соціальним програмам "Пакунок малюка", "Підтримки пацієнтів "Разом", "Допомога пацієнту", "Моменти життя від Тева", благодійних організацій, товарів придбаних через інтернет-ресурси.
Як можливо розраховуватись балами?
Розрахуватися балами за покупки в мережі аптек лише активними балами, при наявності картки, віртуальної картки або мобільного додатку .
Як дізнатись про найвигідніші пропозиції?
Зареєструйте картку та дізнавайся про найвигідніші пропозиції для себе в додатку або в чат-боті та на сайті в особистому кабінеті, переглядай історію своїх покупок та баланс накопичених балів, залишай відгук, бо ваша думка дуже важлива для нас.
Як відновити втрачену картку?
Звернутись на гарячу лінію 0 800 50 95 95 або на пошту loyalty@3i.ua , всі дані з втраченої картки будуть перенесені на нову картку.
Що робити, якщо бали не зарахувалися на картку?
Звернутись на гарячу лінію 0 800 50 95 95 або на пошту loyalty@3i.ua та надати чек для підтвердження такого нарахування.
Як працює скарбничка?
Використовуйте «Скарбничку»! Залишай решту від покупки на картці постійного покупця та розраховуйся нею під час наступних покупок. Решта конвертується у співвідношенні 0,01 грн решти = 0,01 бал у «скарбниці».